Monday 23 April 2012

Cincin Mampu Milik Dari GSR

Sebelum ini mungkin kita dengar banyak syarikat yang mempelbagaikan produk keluaran mampu milik mereka dalam bentuk BAR 1G. Ini adalah disebabkan untuk menggalakkan orang ramai mampu untuk menyimpan EMAS tiap bulan. Antara yang ada di pasaran sekarang adalah GCP, TOMEI, PAMP SUISSE, HANA GOLD, POH KONG, KFH dan sebagainya sama ada dalam bentuk COIN atau GOLD BAR



Namun akhir-akhir ni GSR melakukan kelainan dengan mengeluarkan BUKAN Gold Coin, BUKAN Gold Bar 1gram atau 2gram, tetapi Cincin Belah Rotan 1g dan 2g pada harga mampu milik. Jika Gold Bar 1g dijual dengan harga 213/g hingga 220/g, Cincin Belah Rotan GSR ini hanya 190.83 untuk 1g dan 185.08 untuk 2g. 

Kelebihannya lagi adalah "BOLEH MASUK PAJAK GADAI" disaat kita memerlukan kewangan. Dengan spread Buy Back yang mantap hanya RM49 sahaja beza dari harga Sell. MAHAL???? jika anda beli d kedai Emas Biasa Diorang akan caj 1g 190/g... murah kan??? tu belum termasuk upah RM15-40/g.
Terpulanglah kepada anda untuk menilaikan kemampuan anda untuk membeli sesuatu produk... Tetapi sebaik-baiknya biarlah anda memiliki walaupun 1g emas untuk simpanan sebulan.
Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

Post a Comment

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...