Monday 23 April 2012

Kelebihan Menjadi Dealer GSR

Macam la dah tak update blog ni... busy sangat la... tambah-tambah kena mengajar dua sekolah dalam sehari... tapi setiap hari HAPPY jer... sebab tu la minat saya... memberi pendidikan dan memberi pedoman.... entry kali ni adalah mengenai Gold Silver Resources atau GSR... dah lama dah syarikat ni sebenarnya. Bukan tak nak mengulas pasai ni, tapi maklumlah... busy... Disebabkan selalu orang tanya saya apakah kelebihan menjadi dealer? Mengapa ada yuran yang RM1000 tu? dan macam-macam lagi. naik pening saya... so saya tolong orang yang bertanya tu copy terus info dari syarikat GSR ni... 


 So, saya harap lepas ni tidak ada lagi lah mana-mana pelanggan yang masih was-was dengan syarikat ni. Duit anda yang RM1000 pendaftaran tu digunakan untuk kebaikan bersama sebenarnya. Kalau anda sendiri yang promote dalam Akhbar pun boleh, tapi takut keyakinan pelanggan nak beli tu kurang. kalau guna syarikat mungki kebarangkalian untuk keyakinan pelanggan tu adalah tinggi. So daftar lah untuk dapatkan harga yang murah dan jadi peniaga emas bergerak. InsyaAllah, siapa tahu, mungkin anda akan kaya satu hari nanti.... kalau tak try manalah tahu... kalau dah try barulah bagi tahu...

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

Post a Comment

>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...